יישר את החיוך שלך עם אינויזליין: האלטרנטיבה הברורה ליישור שיניים

מהי שיטת אינויזליין?

חיוך ישר ויפה הוא מטרה שאנשים רבים שואפים להגיע אליה. עם זאת, הגשר המתכתי המסורתי יכול להוות גורם מרתיע משמעותי בשל המראה ואי הנוחות שלו. למרבה המזל, אינויזליין זו שיטה המציעה אלטרנטיבה דיסקרטית ונוחה שצברה פופולריות רבה בקרב מבוגרים ובני נוער כאחד. במדריך זה, נבדוק את היתרונות, התהליך והעלות של אינויזליין כדי לעזור לך להחליט אם זה הטיפול האורתודונטי המתאים לך.

 רקע על אינויזליין

אינויזליין היא שיטת טיפול מהפכנית ליישור שיניים המשתמשת בקשתיות פלסטיק שקופות ליישור שיניים. קשתיות מותאמות באופן ספציפי לשיניים שלך ומוחלפות כל שבוע-שבועיים וכך השיניים זזות עד שמתקבלת התוצאה הרצויה. שיטת אינויזליין היא אלטרנטיבה אטרקטיבית לגשר המתכתי המסורתי מכיוון שהקשתיות הן כמעט בלתי נראות, נשלפות ונוחות.

קשתיות עשויות מחומר תרמופלסטי ברמה רפואית, ללא BPA, BPS, לטקס וגלוטן. קשתיות של אינויזליין הם גם היפואלרגניות, מה שהופך אותן לבחירה בטוחה ונוחה עבור אנשים עם אלרגיות.

קשתיות אינויזליין יעילות בטיפול במגוון בעיות דנטליות, כמו שיניים צפופות (Crowding), מרווחים בין שיניים (Spacing), מנשך עמוק (Deep overbite), פער גדול בין הלסתות (Severe overjet) ומנשך הפוך (Cross bite). זמן הטיפול הממוצע נע בדרך כלל בין 12 ל-18 חודשים, תלוי כמובן בחומרת הבעיה.

אינויזליין היא שיטה דיסקרטית ונוחה  ליישור שיניים שקוף, שיכול לעזור לך להגיע לחיוך ישר ויפה. זוהי אלטרנטיבה פופולרית לגשר המסורתי ממתכת שהפכה לנגישה ובמחיר סביר יותר ויותר בשנים האחרונות. אם את/ה מעוניין ב-אינויזליין, התייעץ עם אורתודנט כדי לקבוע אם זה הטיפול המתאים לך. עם יישור שיניים אינויזליין, אתה יכול ליהנות מחיוך ישר יותר מבלי לפגוע במראה או בנוחות שלך.

יישור שיניים שקוף

יישור שיניים שקוף הוא מונח המשמש לתיאור טיפולי יישור שיניים שהם כמעט בלתי נראים, כגון אינויזליין. טיפולים אלו נועדו להיות דיסקרטיים ואסתטיים, מה שהופך אותם לבחירה פופולרית עבור אנשים שרוצים ליישר שיניים מבלי לפגוע במראה שלהם.

בנוסף לאינויזליין, קיימים טיפולי יישור שיניים אסתטיים נוספים, כגון גשר/סמכים מחרסינה. סמכים אלה דומים בצורתם  לגשר  המתכתי המסורתי אך עשויים מחומרים שקופים או בצבע שן, מה שהופך אותם לפחות מורגשים. סמכי חרסינה  הם אופציה מהתאימה למטופלים  הסובלים מליקויי סגר  חמורים יותר ודורשים תנועת שיניים משמעותיות יותר ממה שקשתיות אינויזליין יכולות לספק.

טיפולי יישור שיניים שקופים, כמו אינויזליין וסמכי חרסינה, מציעים מספר יתרונות על פני הגשר המתכתי המסורתי. יתרונות אלו כוללים:

מראה אסתטי: המראה הכמעט בלתי נראה של טיפולי יישור שיניים שקופים הופך אותם לבחירה מצוינת עבור אנשים שרוצים ליישר שיניים מבלי למשוך תשומת לב.

נוחות: החומרים המשמשים בטיפולי יישור שיניים שקופים נועדו להיות נוחים, ללא קצוות חדים או בולטים.

ניתן להסיר בקלות את הקשתיות לצורך אכילה, שתייה וצחצוח, מה שהופך אותם לאופציה נוחה לאנשים עסוקים.

אינויזליין-נערה

יישור שיניים אינויזליין

אינויזליין הוא טיפול יישור שיניים שקוף פופולרי המשתמש בסדרה של קשתיות פלסטיק שקוף ליישור שיניים בהדרגה. קשתיות מעוצבות בהתאמה אישית כדי להתאים בדיוק מירבי לשיניים ומוחלפות כל שבוע-שבועיים כדי להזיז בהדרגה את השיניים למצבן הרצוי.

אחד היתרונות העיקריים של אינויזליין הוא המראה הדיסקרטי שלו. מכיוון שהיישורים ברורים, הם כמעט בלתי נראים, מה שהופך אותם לבחירה פופולרית עבור אנשים שרוצים ליישר את השיניים מבלי למשוך תשומת לב לסוגרים שלהם. בנוסף, קשתיות ניתנים להסרה, מה שמקל על אכילה, שתייה וצחצוח שיניים ללא כל הגבלה.

ניתן להשתמש ב-אינויזליין לטיפול במגוון רחב של בעיות יישור שיניים, לרבות שיניים צפופות, מרווחים בין השיניים, מנשך עמוק, מנשך אופקי חריג ומנשך צולב/הפוך. עם זאת, ייתכן שהוא לא יתאים לאנשים עם בעיות אורתודונטיות חמורות יותר הדורשות תנועת שיניים משמעותיות יותר.

כדי לקבוע אם אינויזליין מתאים לך, האורתודנט יערוך בדיקה מקיפה, ויעריך את מצב השיניים וליקוי הסגר שלך וידון באפשרויות הטיפול שלך. אם אינויזליין היא אופציה מתאימה, הוא יבצע הדמיות 

של השיניים שלך כדי ליצור תוכנית טיפול מותאמת אישית שמתווה את תנועת השיניים שלך לאורך תהליך הטיפול.

יישור שיניים שקוף אינויזליין

אינויזליין הוא טיפול יישור שיניים שקוף המציע אפשרות דיסקרטית ונוחה ליישור שיניים. קשתיות הפלסטיק השקופות   מיוצרות  בהתאמה אישית כדי להתאים לשיניים שלך ולהעביר אותן בהדרגה למצב הרצוי לאורך זמן.

אחד היתרונות המרכזיים של אינויזליין הוא השקיפות שלו. קשתיות הפלסטיק השקופות כמעט ואינן נראות, מה שהופך אותן לאופציה מצוינת עבור אנשים שרוצים ליישר את השיניים מבלי לפגוע במראה שלהם. זה חשוב במיוחד למבוגרים שעשויים להיות רגישים להרכבה של פלטה.

יתרון נוסף של אינויזליין הוא הנוחות שלו. שלא כמו הגשר המתכתי המסורתי, קשתיות של אינויזליין עשויות מפלסטיק חלק ושקוף, כך שהן לא מגרות את הלחיים והשפתיים. בנוסף, אין חוטים או קצוות חדים, מה שהופך את אינויזליין לאפשרות נוחה ומצויינתליישור שיניים.

אינויזליין היא גם אפשרות נוחה לאנשים עם אורח חיים עמוס. ניתן להסיר בקלות את קשתיות לצורך אכילה, שתייה וצחצוח, מה שהופך אותם לאפשרות נטולת טרחה לשמירה על היגיינת הפה. עם זאת, חשוב לציין שיש ללבוש את קשתיות לפחות 20 עד 22 שעות ביממה כדי להשיג את התוצאות הרצויות.

בסך הכל, יישור שיניים שקוף של אינויזליין מציע אפשרות דיסקרטית, ונוחה ליישור שיניים. אם אתה מעוניין ב-אינויזליין, שוחח עם האורתודנט שלנו כדי לקבוע אם זו אפשרות הטיפול המתאימה לך.

יישור שיניים אינויזליין

יישור שיניים אינויזליין הוא טיפול יישור שיניים יעיל ביותר שיכול לתת מענה למגוון רחב של בעיות שיניים, לרבות שיניים צפופות, שיניים מרווחות, או נשיכה צולבת. קשתיות הפלסטיק השקופה המשמשות-אינויזליין מיוצרות בהתאמה אישית כדי להתאים לשיניים שלך ולהעביר אותן בהדרגה למצב הרצוי לאורך זמן.

יישור שיניים אינויזליין עובד על ידי שימוש בסדרה של  קשתיות פלסטיק שקופות  המוחלפות כל שבוע-שבועיים. כל סט של  קשתיות נועד להזיז בעדינות את השיניים שלך למצב הרצוי. משך הטיפול יכול להשתנות בהתאם לצרכים האישיים שלך, אך רוב האנשים רואים תוצאות תוך 6 עד 18 חודשים.

אחד היתרונות המרכזיים של יישור שיניים אינויזליין הוא יעילותו.  קשתיות של אינויזליין נועדו לתת מענה למגוון רחב של בעיות שיניים ויכולים להגיע לאותן תוצאות כמו הגשר  המתכתי המסורתי  במקרים רבים. בנוסף, אינויזליין יכולה לעתים קרובות לספק תוצאות מהירות יותר מאשר הגשר  המסורתי.

יתרון נוסף של אינויזליין הוא הנוחות שלו.  קשתיות עשויות מפלסטיק חלק ושקוף, כך שהן לא מגרות את הלחיים והשפתיים כמו גשר מתכת מסורתי. בנוסף, אין חוטים או סוגרים להתאמה, מה שהופך את אינויזליין לאפשרות נוחה ליישור שיניים.

אינויזליין היא גם אפשרות נוחה לאנשים עם אורח חיים עמוס. ניתן להסיר בקלות את קשתיות לצורך אכילה, שתייה וצחצוח, מה שהופך אותם לאפשרות נטולת טרחה לשמירה על היגיינת הפה. עם זאת, חשוב לציין שיש ללבוש את קשתיות לפחות 20 עד 22 שעות ביום כדי להשיג את התוצאות הרצויות.

יישור שיניים בלתי נראה

יישור שיניים בלתי נראה הוא מונח המשמש לתיאור טיפולים יישור שיניים שנועדו להיות דיסקרטיים וכמעט בלתי נראים. זה יכול לכלול טיפולים כגון אינויזליין, גשר חרסינה וגשר פנימי/נסתר (לינגואלי).

אינויזליין היא אחת הצורות הפופולריות ביותר של יישור שיניים בלתי נראה. קשתיות הפלסטיק השקופות המשמשות ב-Invisalign מיוצרות בהתאמה אישית כדי להתאים לשיניים שלך באופן מקסימלי וכמעט בלתי נראים בעת שחיקה. זה הופך אותם לאופציה מצוינת עבור אנשים שרוצים ליישר את השיניים שלהם ללא המראה המורגש של גשר מתכת מסורתי.

 גשר חרסינה הוא  צורה נוספת של יישור שיניים אסתטי . מכשור  זה משתמש בססמכים  וחוטים שקופים או בצבע שיניים שפחות בולטים ביחס לגשר ממתכת. למרות שהם לא דיסקרטיים כמו אינויזליין, הם עדיין יכולים לספק אפשרות עדינה יותר ליישור שיניים.

גשר פנימי (לינגואלי) הוא אפשרות נוספת ליישור שיניים בלתי נראה. גשר זה דומה לגשר המתכת המסורתי, אך הוא ממוקםבחלק הפנימי של השיניים במקום בחלק הקדמי. זה הופך אותם לכמעט בלתי נראים מחזית הפה.

בסך הכל, יישור שיניים בלתי נראה יכול לספק אופציה מצוינת עבור אנשים שרוצים ליישר שיניים ללא המראה המורגש של פלטות מתכת מסורתיות. שוחח עם האורתודנט שלך כדי לקבוע איזו אפשרות מתאימה לך.

רופא השיניים

כאשר מדובר בקבלת טיפול  אינויזליין או כל טיפול יישור שיניים אחר, חשוב לעבוד רק עם מומחה ליישור שיניים (אורתודנט) מוסמך ומנוסה. איש מקצוע זה כולל ספק את המומחיות הנסיון וההכוונה הדרושים כדי להבטיח שהטיפול שלך יצליח והשיניים שלך יהיו מיושרות כראוי.

האורתודנט שלך יתחיל בבדיקת השיניים שלך והערכת בריאות הפה שלך. הוא יצלםצילומי רנטגן של השיניים שלך כדי ליצור תוכנית טיפול מותאמת אישית העונה על הצרכים הספציפיים שלך. הוא גם ידון באפשרויות השונות העומדות לרשותכם, כולל אינויזליין וסוגים אחרים של טיפולי יישור שיניים.

לאחר שאתה והאורתודונט שלך תחליטו על תוכנית הטיפול הטובה ביותר עבור הצרכים שלך, תקבלו את הסט הראשון של קשתיות הפלסטיק השקופות. את הקשתיות הללו תצטרכו להרכיב במשך 20-22 שעות ביממה ולהחליפן כל שבוע שבועיים. האורתודונט שלך יעקוב אחר ההתקדמות שלך ויבצע את כל ההתאמות הנדרשות לאורך הדרך.

חשוב להמשיך לראות את האורתודונט שלך באופן קבוע במהלך הטיפול ב-אינויזליין  שלך כדי להבטיח שהשיניים שלך מיושרות כראוי וכדי לטפל בכל בעיה שעלולה להתעורר. האורתודונט שלך יכול גם לספק עצות כיצד לטפל בקשתיות שלך ולשמור על בריאות הפה שלך במהלך הטיפול.

מדוע תרצו ליישר שיניים

ישנן מספר סיבות מדוע מישהו עשוי לרצות ליישר את השיניים. שיניים עקומות יכולות להשפיע לא רק על החיוך שלך אלא גם על בריאות הפה הכללית שלך. קל יותר לנקות ולתחזק שיניים ישרות, מה שמפחית את הסיכון לעששת, מחלות חניכיים ובעיות שיניים אחרות.

קיימות מספר אפשרויות ליישור שיניים, כולל פלטות מתכת מסורתיות, פלטות קרמיקה שקופות, פלטות נסתרות (לינגואליות)וקשתיות שקופות כמו אינויזליין. אינויזליין היא אופציה פופולרית עבור אנשים שרוצים ליישר שיניים בדיסקרטיות ובנוחות.

אינויזליין משתמשת בסדרה של קשתיות פלסטיק שקופות כדי להזיזבעדינות את השיניים למקומן הנכון. קשתיות מותאמות אישית לכל מטופל והן כמעט בלתי נראות, מה שהופך אותן לבחירה פופולרית עבור אנשים שרוצים לשפר את החיוך שלהם ללא סטיגמה של פלטות מתכת.

כדי ליישר שיניים עם אינויזליין, מטופל יצטרך ללבוש את קשתיות שלו במשך 20-22 שעות ביום ולהחליף אותם כל שבוע-שבועיים. זמן הטיפול יכול להשתנות בהתאם לחומרת המקרה של המטופל, אך רוב האנשים יכולים לצפות ללבוש את קשתיות שלהם למשך 12-18 חודשים.

באופן כללי, יישור שיניים יכול לא רק לשפר את החיוך שלך אלא גם את בריאות הפה שלך. ייעוץ עם אורתודנט מומחה בחינת אפשרויות כמו אינויזליין יכולה לעזור לך להשיג את החיוך הישר והבריא שמגיע לך.

 טיפול אורתודונטי

טיפול אורתודונטי הוא סוג של טיפול שיניים המתמקד בתיקון יישור השיניים והלסתות. זה יכול לכלול שימוש בפלטה, אינויזליין ומכשירי יישור שיניים אחרים כדי להעביר את השיניים למקומן הנכון.

טיפול אורתודונטי חשוב גם מסיבות קוסמטיות וגם מסיבות תפקודיות. שיניים עקומות או לא מיושרות יכולות להשפיע על החיוך והביטחון העצמי שלך, אבל הן יכולות גם לגרום לבעיות בנשיכה, בדיבור ובריאות הפה הכללית.

במהלך ייעוץ יישור שיניים, האורתודונט יעריך את השיניים והלסתות שלך ויקבע את מהלך הטיפול הטוב ביותר עבור המקרה הספציפי שלך. זה עשוי לכלול פלטות מתכת מסורתיות, פלטות קרמיקה שקופות, פלטה פנימיות/נסתרות או אינויזליין.

הפלטה פועלת על ידי הפעלת לחץ מתמיד על השיניים, ומעבירות אותן בהדרגה למקומן הנכון. אינויזליין משתמש בסדרה של קשתיות פלסטיק שקופות כדי להזיז בעדינות את השיניים למקומן.

טיפול אורתודונטי נמשך בדרך כלל בין 12-24 חודשים, תלוי בחומרת המקרה. במהלך תקופה זו, המטופלים יצטרכו לבקר את  האורתודונט שלהם באופן קבוע לצורך התאמות ובדיקות.

באופן כללי, לטיפול יישור שיניים יכולה להיות השפעה משמעותית הן על המראה והן על תפקוד החיוך שלכם. על ידי עבודה עם  אורתודנט מומחה ומוסמך ובחינת אפשרויות כמו פלטה או אינויזליין , אתה יכול להשיג חיוך בריא וישר שאתה יכול להיות גאה בו.

אינויזליין-אשה

שאלות ותשובות 

 

ש: כיצד פועלת אינויזליין?

ת: אינויזליין פועלת על ידי שימוש  קשתיות שקופות מפלסטיק המותאמות  לשיניים שלך.  קשתיות מפעילות לחץ עדין על מנת להזיז בהדרגה את השיניים שלך למצב הרצוי.

 

ש: מהם היתרונות של אינויזליין?

ת: אינויזליין הוא כמעט בלתי נראה, ניתן להסרה ונוח ללבישה. הם גם משתמשים קשתיות שקופות, שהן יותר אסתטיות מאשר פלטות מתכת מסורתיות.

 

ש: מי מועמד טוב לאינויזליין?

ת: אינויזליין מתאים הן לבני נוער והן למבוגרים שיש להם בעיות יישור שיניים קלות עד בינוניות, כגון שיניים צפופות, רווחים ומרווחים.

 

קשתיות של אינויזליין קלות לתחזוקה וניתנות להסרה לצורך אכילה, שתייה וצחצוח שיניים. חשוב להרכיב אותן לפחות 22 שעות ביום לתוצאות מיטביות.



ש: מהי יישור שיניים שקוף?

ת: יישור שיניים שקוף מתייחס לטיפולי יישור שיניים שהם כמעט בלתי נראים, כגון אינויזליין ופלטה קרמית.

 

ש: מהם היתרונות של טיפולי יישור שיניים שקופים?

ת: טיפולי יישור שיניים שקופים מציעים דיסקרטיות, נוחות ונוחות בהשוואה לפלטות מתכת מסורתיות.

 

ש: האם יש חסרונות לטיפולים אורתודונטיים שקופים?

ת: חיסרון פוטנציאלי אחד הוא שטיפולי יישור שיניים שקופים עשויים להיות יקרים יותר מאשר פלטות מתכת מסורתיות. בנוסף, ייתכן שהם לא מתאימים לאנשים עם בעיות אורתודונטיות חמורות יותר.

 

באופן כללי, טיפולי יישור שיניים שקופים מציעים אפשרות דיסקרטית ונוחה ליישור שיניים. אם אתה שוקל טיפול יישור שיניים, שוחח עם האורתודנט מומחה על האפשרויות השונות הזמינות כדי לקבוע איזו מהן מתאימה ביותר לצרכים שלך.



ש: מה זה אינויזליין?

ת: אינויזליין הוא טיפול יישור שיניים שקוף המשתמש קשתיות פלסטיק שקופות ליישור שיניים בהדרגה.

 

ש: מהם היתרונות של אינויזליין?

ת: היתרונות העיקריים של אינויזליין הם המראה הדיסקרטי שלה, הנוחות והנוחות. קשתיות כמעט בלתי נראות וניתן להסירן בקלות לצורך אכילה, שתייה וצחצוח.

 

ש: באילו בעיות אורתודונטיות אינויזליין יכול לטפל?

ת: ניתן להשתמש ב-אינויזליין לטיפול במגוון רחב של בעיות יישור שיניים, כולל שיניים צפופות, מרווחים בין שיניים, או נשיכה צולבת.

 

ש: האם אינויזליין מתאים לכולם?

ת: אינויזליין עשויה שלא להתאים לאנשים עם בעיות אורתודונטיות חמורות יותר הדורשות תנועת שיניים משמעותית יותר. האורתודנט שלך יכול להעריך את השיניים שלך ולדון באפשרויות הטיפול שלך כדי לקבוע אם אינויזליין מתאים לך.

 

ש: כמה זמן צריך ללבוש קשתיות של אינויזליין ביום?

ת: יש להרכיב את הקשתיות אינויזליין לפחות 20 עד 22 שעות ביום כדי להשיג את התוצאות הרצויות.

 

ש: באילו בעיות שיניים ניתן לטפל ביישור שיניים של אינויזליין?

ת: יישור שיניים מסוג אינויזליין יכול לתת מענה למגוון רחב של בעיות דנטליות, כולל שיניים צפופות, שיניים מרווחות, נשיכה יתר, חריקת  שיניים ונשיכה/סגירה  צולבת.

 

ש: כיצד פועל יישור שיניים של אינויזליין?

ת: יישור שיניים של אינויזליין עובד על ידי שימוש בסדרה של  קשתיות פלסטיק שקופות המותאמות לשיניים שלך ומעבירים אותן בהדרגה למצב הרצוי לאורך זמן.

 

ש: כמה זמן לוקח יישור שיניים של אינויזליין?

ת: אורך יישור השיניים של אינויזליין יכול להשתנות בהתאם לצרכים האישיים שלך, אך רוב האנשים רואים תוצאות תוך 6 עד 18 חודשים.

 

ש: האם יישור שיניים אינויזליין יעיל?

ת: כן, יישור שיניים של אינויזליין יעיל ביותר ויכול להשיג את אותן תוצאות כמו פלטות מתכת מסורתיות במקרים רבים.



ש: מהי יישור שיניים בלתי נראה?

ת: יישור שיניים בלתי נראה הוא מונח המשמש לתיאור טיפולים יישור שיניים שנועדו להיות דיסקרטיים וכמעט בלתי נראים.

 

ש: מהן כמה דוגמאות ליישור שיניים בלתי נראה?

ת: דוגמאות ליישור שיניים בלתי נראה כוללות אינויזליין, פלטות שקופות ופלטה לשונית.

 

ש: מה הופך את אינויזליין לאופציה טובה ליישור שיניים בלתי נראה?

ת: אינויזליין היא אופציה טובה ליישור שיניים בלתי נראה מכיוון  שקשתיות הפלסטיק השקופות המשמשות בטיפול הן כמעט בלתי נראות כאשר   הן מורכבות .

 

ש: כיצד פועל הגשר הפנימי/ נסתר/ לינגואלי לשונית ליישור שיניים בלתי נראה?

ת: פלטות  נסתרות דומות לפלטות מתכת מסורתיות, אך הן ממוקמות בחלק האחורי של השיניים במקום בחלק הקדמי. זה הופך אותם לכמעט בלתי נראות מחזית הפה.



ש: מדוע חשוב לבחור באורתודונט מומחה לטיפול באינויזליין?

ת: חשוב לעבוד עם אורתודנט מומחה לטיפול ב-אינויזליין על מנת להבטיח שהשיניים שלך מיושרות כראוי ושהטיפול שלך מצליח.

 

ש: מה עושה המומחה  במהלך הייעוץ הראשוני לטיפול אינויזליין?

ת: במהלך הייעוץ הראשוני, המומחה  יבדוק את השיניים שלך ויעריך את בריאות הפה שלך, יצלם צילומי רנטגן ויתרשם ממצב השיניים שלך וידון באפשרויות הטיפול השונות העומדות לרשותך.

 

ש: באיזו תדירות אתה צריך לראות את רופא השיניים שלך במהלך טיפול אינויזליין?

ת: חשוב לראות את רופא השיניים שלך באופן קבוע במהלך הטיפול ב-אינויזליין כדי לעקוב אחר ההתקדמות שלך ולבצע את כל ההתאמות הנדרשות. רופא השיניים שלך יכול גם לספק עצות ותובנות כיצד לטפל בקשתיות שלך ולשמור על בריאות הפה שלך במהלך הטיפול.

 

ש: מהם כמה מהיתרונות של עבודה עם אורתודנט מומחה מוסמך לטיפול ב-אינויזליין?

ת: עבודה עם אורתודונט מומחה לטיפול ב-אינויזליין יכולה לספק יתרונות רבים, כולל תוכניות טיפול מותאמות אישית, הדרכה וייעוץ של מומחים, וגישה לטכנולוגיה וטכניקות האורתודונטיות העדכניות ביותר.

 

ש: למה חשוב ליישר שיניים?

ת: יישור שיניים יכול לשפר את החיוך שלך ואת בריאות הפה הכללית. קל יותר לנקות ולתחזק שיניים ישרות, מה שמפחית את הסיכון לעששת, מחלות חניכיים ובעיות שיניים אחרות.

 

ש: מהן האפשרויות ליישור שיניים?

ת: קיימות מספר אפשרויות ליישור שיניים, כולל פלטות מתכת מסורתיות, פלטות קרמיקה שקופות, פלטות לשוניות ואינביזליין.



ש: כמה זמן נמשך טיפול אינויזליין בדרך כלל?

ת: זמן הטיפול ב-אינויזליין יכול להשתנות בהתאם לחומרת המקרה של המטופל, אך רוב האנשים יכולים לצפות ללבוש את הקשתיות שלהם למשך 12-18 חודשים.





ש: מהו טיפול אורתודונטי?

ת: טיפול אורתודונטי הוא סוג של טיפול שיניים המתמקד בתיקון יישור השיניים והלסתות.

 

ש: מדוע טיפול אורתודונטי חשוב?

ת: טיפול אורתודונטי חשוב גם מסיבות קוסמטיות וגם מסיבות תפקודיות. שיניים עקומות או לא מיושרות יכולות להשפיע על החיוך והביטחון העצמי שלך, אבל הן יכולות גם לגרום לבעיות בנשיכה, בדיבור ובריאות הפה הכללית.

 

ש: מהן האפשרויות לטיפול אורתודונטי?

ת: חלק מהאפשרויות לטיפול יישור שיניים כוללות פלטות מתכת מסורתיות, פלטות קרמיות שקופות, פלטה לשונית ו-אינויזליין.

 

ש: כיצד פועל טיפול אורתודונטי?

ת: טיפול אורתודונטי פועל על ידי הפעלת לחץ מתמיד על השיניים כדי להעביר אותן בהדרגה למקומן הנכון.

 

ש: כמה זמן נמשך בדרך כלל טיפול אורתודונטי?

ת: טיפול אורתודונטי נמשך בדרך כלל בין 12-24 חודשים, תלוי בחומרת המקרה.



מהו ישור שיניים בשיטת אינויזליין (גשר שקוף)?

צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
אורטודנט מומחה ליישור שיניים בטכנולוגיית אינויזליין Invisalign

ד"ר עומר פלייסיג – אורתודונט מומחה ליישור שיניים.
הטיפולים במרפאת השיניים במודיעין נעשים תוך כדי שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר ומלווים על ידי צוות מרפאה מקצועי ומיומן לאורך כל הטיפול ולאחריו.
מבין טיפולי המרפאה, יישור שיניים לילדים, יישור שיניים למבוגרים, הלבנת שיניים, קיבועים קבועים ונשלפים כאשר שיטת הדגל היא יישור שיניים באמצעות הקשתיות השקופות של אינויזליין (Invisalign)
ד"ר עומר פלייסיג, חבר מן המניין באגודה האורתודונטית בישראל (IOS), חבר האיגוד האמריקאי לאורתודונטיה (AAO), חבר האיגוד האירופאי לאורתודנטיה (EOS) וחבר בפדרציה העולמית

פרטי התקשרות:
שעות עבודה:

© כל הזכויות שמורות  לדר' עומר פלייסיג