יישור שיניים תל אביב

טיפול אורטודנטי הוא חלק בלתי נפרד מכלל הטיפולים שעוברים ילדים ונוער. ממש כפי שעוברים חיסונים בגילאים מסוימים או בדיקת שיניים תקופתית כך הפך גם טיפול אורטודנטי לטיפול שכמעט כל בני הנוער עוברים בצורה כזאת או אחרת. לרוב השיניים לא צומחות בצורה ישרה לגמרי ולדבר יש השפעה לא רק על המראה אלא גם על אכילה, דיבור ועוד. אם אתם מחפשים יישור שיניים תל אביב יעלו לכם לא מעט אופציות. חשוב לעשות בירור מקיף ולבחור את האורטודנט המתאים ביותר. צריך להיות שילוב של מקצועיות וניסיון רב, כולל בשיטות טיפול מתקדמות, יחס אישי ונעים וגם שימוש במכשור מתקדם.

יישור שיניים תל אביב לכל הגילאים

אם בעבר החיפוש של יישור שיניים תל אביב ובכלל היה מיועד לבני נוער, היום טיפול אורטודנטי רלוונטי לטווח רחב של גילאים. ראשית, ניתן להתחיל לגשש ולהתייעץ כבר בגיל מוקדם יותר מגיל החטיבה או התיכון. גם אם לא כל השיניים התחלפו, ניתן יהיה לראות האם מומלץ כבר להתחיל טיפול או לחכות. לעיתים התחלת טיפול בגיל מוקדם תהפוך אותו לקל וקצר יותר. שנית, היום גם אין גיל מאוחר מדי לטיפול אורטודנטי. להיפך, רבים המחפשים יישור שיניים תל אביב הם אנשים שלא עברו את הטיפול בילדותם ורוצים לעבור אותו כעת. היום יש גם שיטות שיכולות להתאים לשגרת חייו של אדם בוגר, כולל כזה שנמצא בשיא הקריירה ונפגש עם אנשים על בסיס קבוע.

אינויזליין- שיטה מעולה למבוגרים (אך לא רק להם)

שיטה המתאימה מאוד למבוגרים המעוניינים להמשיך בשגרת חייהם ושההתקן שבפיהם יבלוט בצורה מינימלית היא טיפול בקשתיות שקופות (אינויזליין). קשתיות אלה הן כאמור שקופות וגם נשלפות כך שאם ישנה פגישה קריטית ניתן אפילו להסירן (אם כי לא כדאי להתרגל, לטיפול אפקטיבי יש לשים אותן 22 שעות ביממה…). הקשתיות מותאמות במדויק לכל שלב בטיפול, הן מתוכננות ומיוצרות מראש תוך שימוש בהדמיות ממוחשבות המדמות את מבנה הפה והשיניים בכל שלב. טיפול זה לרוב יהיה גם קצר יותר מטיפול רגיל (שוב, אם תקפידו על הכללים…). שיטות נוספות הן גשר סמכים שקוף בו הקוביות הן מחרסינה שקופה ולא מתכת או סמכים המודבקים על השיניים בצידן הפנימי כך שהם לא נראים.

ד"ר עומר פלייסיג הוא אורטודנט המטפל הן בילדים והן במבוגרים בשיטות שונות עם דגש על אינויזליין. מוזמנים ליצור קשר.

צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
אורטודנט מומחה ליישור שיניים בטכנולוגיית אינויזליין Invisalign

ד"ר עומר פלייסיג – אורתודונט מומחה ליישור שיניים.
הטיפולים במרפאת השיניים במודיעין נעשים תוך כדי שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר ומלווים על ידי צוות מרפאה מקצועי ומיומן לאורך כל הטיפול ולאחריו.
מבין טיפולי המרפאה, יישור שיניים לילדים, יישור שיניים למבוגרים, הלבנת שיניים, קיבועים קבועים ונשלפים כאשר שיטת הדגל היא יישור שיניים באמצעות הקשתיות השקופות של אינויזליין (Invisalign)
ד"ר עומר פלייסיג, חבר מן המניין באגודה האורתודונטית בישראל (IOS), חבר האיגוד האמריקאי לאורתודונטיה (AAO), חבר האיגוד האירופאי לאורתודנטיה (EOS) וחבר בפדרציה העולמית

פרטי התקשרות:
שעות עבודה:

© כל הזכויות שמורות  לדר' עומר פלייסיג