טיפול שיניים לילדים

הילדים בסביבות גיל 10-11? השיניים נמצאות אצלם בתחלופה? זה הזמן לבדוק האם יש צורך בטיפול אורטודנטי. יישור שיניים לילדים מומלץ פעמים רבות כבר בגילאים אלה. לא חייבים לחכות לחטיבה או לתיכון כדי להתחיל טיפול אורטודנטי. במצבים רבים יהיה מומלץ להתחיל קודם, לפני שישנה התקבעות של הלסת. עם זאת, לא רק מצב השיניים של הילד חשוב להחלטה על התחלת טיפול. יישור שיניים לילדים דורש מן הילד בגרות ומשמעת עצמית וגם זהו חלק חשוב בהחלטה. הילד צריך להקפיד על היגיינת הפה עוד יותר מאשר באופן רגיל ולהקפיד ללכת עם המתקן כאשר זהו מתקן נשלף כמו קשתיות או פלטת חוט מתכת במשך שעות ולא להתפתות להסיר אותו. לכן, כדאי להתייעץ עם אורטודנט מומחה לילדים.

יישור שיניים לילדים- השיטות הנפוצות

ישנן היום מספר שיטות ליישור שיניים, כשישנן השיטות המוכרות הקיימות כבר שנים וישנן שיטות המבוססות על טכנולוגיה מתקדמת. סידור שיניים לילדים נעשה ברוב המקרים בשיטה המוכרת של סמכים: גשר קוביות ממתכת. אמנם זהו לא תענוג גדול עבור הילד אך מצד שני שיטה מתקדמת כמו קשתיות שקופות מספקת תמיד את הפיתוי להסיר את הקשתיות ולשהות פחות שעות עם המתקן כך שהטיפול אורך זמן רב יותר. בנוסף, קשתיות שקופות הן טיפול יקר יותר ולכן פחות מקובל אצל ילדים. גם טיפול בלתי נראה בו מודבקים הסמכים על צידן הפנימי של השיניים פחות מתאים לילדים אלא נפוץ יותר אצל מבוגרים שחשים מבוכה ללכת עם גשר סמכים ממתכת ואפילו עם סמכים שקופים. אצל ילדים או נוער המראה של גשר סמכים ממתכת הוא מוכר ונפוץ כך שלרוב זהו הטיפול בו בוחרים.

ללכת לאורטודנט עם חיוך

סידור שיניים לילדים ויישור שיניים בכלל הוא תהליך ממושך. לכן חשובה מאוד בחירת אורטודנט שלילד יהיה נעים ונוח לבוא אליו. בחרו אורטודנט בעל גישה טבה לילדים, כזה המתמחה בטיפול בילדים. לדבר יש יתרון לא רק מהמקום המקצועי והרפואי שחשוב לטיפול יעיל ומוצלח אלא גם כי אורטודנט הבוחר להתמחות בטיפול בילדים הוא בעל גישה טובה לילדים, כזה שהילדים יגיעו אליו ברצון והוא גם יצליח לרתום אותם לתהליך ולמחויבות והמשמעת הנדרשות להצלחתו.

ד"ר עומר פלייסיג הוא אורטודנט בעל ניסיון רב וגישה מעולה לילדים ונוער. הוא מתמחה בכל שיטות הטיפול, כולל שיטות מתקדמות כמו קשתיות שקופות או לינגואל (יישור בלתי נראה). מוזמנים ליצור קשר

צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
אורטודנט מומחה ליישור שיניים בטכנולוגיית אינויזליין Invisalign

ד"ר עומר פלייסיג – אורתודונט מומחה ליישור שיניים.
הטיפולים במרפאת השיניים במודיעין נעשים תוך כדי שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר ומלווים על ידי צוות מרפאה מקצועי ומיומן לאורך כל הטיפול ולאחריו.
מבין טיפולי המרפאה, יישור שיניים לילדים, יישור שיניים למבוגרים, הלבנת שיניים, קיבועים קבועים ונשלפים כאשר שיטת הדגל היא יישור שיניים באמצעות הקשתיות השקופות של אינויזליין (Invisalign)
ד"ר עומר פלייסיג, חבר מן המניין באגודה האורתודונטית בישראל (IOS), חבר האיגוד האמריקאי לאורתודונטיה (AAO), חבר האיגוד האירופאי לאורתודנטיה (EOS) וחבר בפדרציה העולמית

פרטי התקשרות:
שעות עבודה:

© כל הזכויות שמורות  לדר' עומר פלייסיג