גשר קוביות שקופות

אם אתם הולכים רגע אחורה לתקופת הילדות/ נעורים שלכם תוכלו להיזכר בכך שלא לכולם היה גשר בשיניים, אפילו לרוב לא היה. הדבר כך כי לפני עשרים או שלושים שנה היתה פחות מודעות לחשיבותו של טיפול אורטודנטי. לכן, מבוגרים רבים בוחרים לעבור את הטיפול שלא עברו בילדותם ולהביא ליישור השיניים. שיטות טיפול מתקדמות גם מאפשרות לעשות זאת בפחות מבוכה או תחושה לא נעימה במהלך הטיפול. גשר קוביות שקופות ללא ספק מקל על המטופל לעומת גשר המתכת הרגיל. כמובן שהשיטה לא מיועדת  רק למבוגרים אך עבורם הדבר קריטי יותר להמשך שגרת חייהם.

גשר קוביות שקופות- אותו טיפול רק כמעט לא נראה

אין ספק שאחד הדברים שמרתיעים מאוד בטיפול אורטודנטי רגיל עם גשר סמכים ממתכת הוא המראה הכסוף והמנצנץ של הגשר- הן של הסמכים והן של חוט המתכת שמחבר ביניהם. עם גשר קוביות שקופות לא רק הסמכים כמעט לא נראים אלא גם החוט המחבר. הסמכים עשויים חרסינה שקופה, חומר חזק מספיק כדי לעשות את ההשפעה הרצויה ולהביא להזזת השיניים וגם חזק מספיק בכדי לא לדהות או לשנות צבע. החוט המחבר מצופה סיליקון כך שגם הוא כמעט בלתי נראה. יש לקחת בחשבון שהגשר כן יראה במידה מסוימת- עדיין אלה קוביות עם נפח אך המראה עדין הרבה יותר. מעבר לחומר ממנו עשויים הסמכים הטיפול זהה לחלוטין לגשר קוביות רגיל.

שיטות נוספות שקופות או בלתי נראות

גשר קוביות שקוף הוא אחת האפשרויות למי שמעוניין לעבור טיפול אורטודנטי וכמעט לא לראות את ההתקן שישנו בתוך הפה. אחת השיטות שנחשבת מתקדמת מאוד היא טיפול באמצעות קשתיות שקופות. בניגוד לסמכים כאן זוהי פלטה נשלפת, שזהו יתרון אך גם חיסרון כי היא עדיין צריכה להיות בפה 22 מתוך 24 שעות… הקשתיות מוחלפות מדי כשבועיים ומוכנות מראש על פי הדמיות ממוחשבות המדמות את מצב השיניים בשלבי הטיפול השונים. שיטה ארת היא הדבקת הקוביות על צידםן הפנימי של השיניים. בין אם אתם בוחרים בשיטה זו, בשיטת גשר קוביות שקופות או רגילות חשוב לעשות את הטיפול אצל אורטודנט מומחה, מקצועי, ובעל ניסיון רב.

ד"ר עומר פלייסיג הוא אורטודנט מומחה בעל ניסיון רב בטיפול בכל השיטות הקיימות. הוא משלב בין מקצועיות וידע, מכשור מתקדם וגישה נעימה ויחס אישי לכל מטופל. מוזמנים ליצור קשר

צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.
אורטודנט מומחה ליישור שיניים בטכנולוגיית אינויזליין Invisalign

ד"ר עומר פלייסיג – אורתודונט מומחה ליישור שיניים.
הטיפולים במרפאת השיניים במודיעין נעשים תוך כדי שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר ומלווים על ידי צוות מרפאה מקצועי ומיומן לאורך כל הטיפול ולאחריו.
מבין טיפולי המרפאה, יישור שיניים לילדים, יישור שיניים למבוגרים, הלבנת שיניים, קיבועים קבועים ונשלפים כאשר שיטת הדגל היא יישור שיניים באמצעות הקשתיות השקופות של אינויזליין (Invisalign)
ד"ר עומר פלייסיג, חבר מן המניין באגודה האורתודונטית בישראל (IOS), חבר האיגוד האמריקאי לאורתודונטיה (AAO), חבר האיגוד האירופאי לאורתודנטיה (EOS) וחבר בפדרציה העולמית

פרטי התקשרות:
שעות עבודה:

© כל הזכויות שמורות  לדר' עומר פלייסיג